Subject: Vs: Harju maakond, Kose vald, Krei küla Metsa tänava sidekaabelliini projekt
From: <[email-masked]>
To: "'Maanteeameti klienditugi'" <[email-masked]>
Cc: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 15:27:05 +0200

Tere,

Täiendasin projekti, loodetavasti kõik nüüd sobib.

Tervitades,

Margo Soontaga

Projektijuht

Henson OÜ

+3725063962

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 29. detsember 2023 11:50
Adressaat: [email-masked]
Teema: Harju maakond, Kose vald, Krei küla Metsa tänava sidekaabelliini
projekt

Tere

Vabandame viibinud vastuse pärast.

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Palume korrigeerida sidemaakaabli lahendust teemaal (joon
punasega). Hetke lahendus võib rajamisel ohustada truubi ning kraavi
püsivust.

*	Asendiplaanil kajastada avatud kaeve korral ehituskaeviku
piirjooned, ristisuunalistel kinnistel läbiminekutel puurimiskaevikute
asukohad ja piirjooned ning nende kaugused teekatte servast, teemaa ja
riigitee kaitsevööndi piirid, ristumiste aadressid. Piirjoonte,
kaitsevööndite jne andmed kajastada ka tingmärkides.
*	Asendiplaani joonistel tuua vähemalt riigitee kaitsevööndi
ulatuses välja tehnovõrgu paigaldustehnoloogia (lahtine või kinnine
meetod), sügavus ning kaitsetoru nõuded iga trassi lõigu kohta.

Asendiplaanil puuduvad kaitsetoru ja sügavuse andmed teemaal kulgeva
sidemaakaabli osas. Palume lisada vastavad puuduolevad andmed
asendiplaanile nn noolega kasti.

*	Asendiplaani joonisel näidata avatud kaevikute kaugused kraavi
välisnõlvast. Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva
alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale
lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud
kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

*	Võimalusel palume esitada asendiplaan ka pdf kujul.

*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise joonis, läbilõige.
Palume katete taastamise osa lisada materjalidesse vastavalt
Transpordiameti juhendile
(https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid).

*	Kontrollida kraavi sügavuse andmeid ristmevälja joonisel ning
kajastada kraavi sügavuse abs andmed ka asendiplaanil.

*	Ristmevälja joonisel kajastada kaevikute nõlvsused (kaeviku
sügavus, varisemisnurk 1:1) ning kaugus kraavi välisnõlvast.

*	Seletuskirjas kajastada ka kaitsetoru andmed teemaal kulgeva
sidemaakaabli osas. Lisaks kajastada seletuskirjas, et sidekaabli vähim
sügavus teemaal, mulde nõlvast 1 m kaugusel peab olema 1,2 m. Vastava
infoga arvestada ka asendiplaani ja ristmevälja joonise koostamisel.

*	Seletuskirja lisada vastav lõik: Tehnovõrgu riigiteealusele maale
paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima
asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis
kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise
lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud
leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks
vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

*	Palume esitada taotlus Transpordiameti taotluse vormil (lisatud
manusesse).

Palume projekti täiendada ning edastada allkirjastatud komplektne projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>